راهنمای کوتاه و شیرینی درباره‌ی میکروبلاگینگ!
نوشته شده توسط : hamed

ژانویه‌ی 2019 بود که Contently، یک پلتفرم بازاریابی در زمینه ی ساخت و ساز محتوا، سئو در مشهد که برندهای تجاری را به اشخاص مستعد و جدا، دارای ربط می‌سازد؛ تحقیقی را بر روی 1000 نفر از آمریکایی‌ها، اعمال اعطا کرد. این تحقیق، در ارتباط رسانه‌ها و علاقمندی‌های آنان درباره‌ی بازاریابی بود.

آن‌چه که آن ها، بعد از تحقیق درخصوص ارتفاع محتواهای دوست داستنی عموم، کسب کردند؛ این تاءمل را که هر چقدر مقاله‌ها، وقت گیر‌خیس باشند؛ خوب خواهند بود، تماما درهم باخت: 75 درصد از عموم، ترجیح می‌دادند محتواهایی، پایین 1000 کلمه و واژه را بخوانند!

 

با دقت به بضاعت تحت ما، هنگام تمرکز بر روی یک‌سری دست اندرکاران، کشف Contently تماما هم سنجیده بود. نگارش مقاله ها کوتاه، کارآمدتر بود؛ به دلیل آنکه عموم ترجیح می‌دادند، اینگونه مقالاتی بخوانند.
اگرچه، مقاله ها وقت گیر‌خیس، معمولا در گوگل امتیازات بالاتری کسب می‌نمایند، و بازدید بیشتری برای تارنما‌ها می خرند. ادله آن را در جامع بودن و قابل درک بودن این نوع مطالب، برای حل خطاها یوزرها، می‌قدرت یافت.
شما چه طور این دو فرقه‌ را با هم صلح می‌دهید؟ به حیث شما، چه وقتی برای تشکیل داد و پرداخت محتواهای کوتاه، مطلوب میباشد؟ خوشبختانه، جواب شما، در میکروبلاگینگ، مخفی میباشد.

میکروبلاگینگ چه می‌باشد؟
میکروبلاگینگ، به کار تشکیل داد پست‌هایی مختصر و چکیده، گفته میگردد. مقصود این میکرو پست‌ها، ساخت و ساز تعامل‌های کوتاه، دربین شما و مخاطبان شماست. این کار، عموما در پلتفرم‌های رایج میکروبلاگینگ، مانند توییتر و تامبلر، شکل می‌پذیرد. پستی که مبنی بر میکروبلاگ نوشته می گردد، علاوه بر متن، دربرگیرنده اشکال پیوند‌ها، فولدر‌های تصویری و صوتی یا این که حتی کلیپ نیز می گردد.

توصیه میکنیم نوشته‌ی علمی میکروبلاگینگ چه چیزی است؟ و چرا به آن احتیاج داریم؟ را مطالعه فرمایید

ساخت و ساز محتوای میکروبلاگ؛ وقتی شایسته ترین کاربرد را دارااست که:
• مسئله یا این که پست مد لحاظ، معدود سرچ می گردد؛ منتهی پتانسیل بالایی برای وایرال شدن، دارااست.
• شما قصد دارید، که شایسته ترین استعمال را از جامعه‌ی پلتفرم‌های میکروبلاگینگ، ببرید.
• شما، رویدادهای لایو را پشتیبانی نموده؛ آپ دیت‌های منظمی به یوزرها ارائه می‌دهید.
• از میکروبلاگ خویش، تحت عنوان ابزاری برای تکثیر محتوای چندرسانه‌ای، آن هم سوای متن‌های وقت گیر، به کارگیری می کنید.
درحال حاضر معمای پیش رو، این میباشد که چطور می توانید فارغ از آن‌که تارنما خویش را، پر‌از محتواهای کوچک فرمایید؛ از میکروبلاگ به کارگیری نمایید؟ زمانی پای سرچ میانه باشد، گوگل اینگونه صفحه های معدود محتوایی را، نادر قیمت تلقی خواهد کرد. نمونه شیت‌ی مجازی FiveThirtyEight، پیرو اثبات می‌نماید که شما، نیازی به اینگونه کاری ندارید. به این دلیل که برخی پلتفرم‌ها، به صورت منحصر به فرد، برای این مقصود پباده سازی میشوند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: